Warm nest, structuur en geduld

Warm nest

Hallo, ik ben beer Tolero en maak deel uit van het dynamisch team hier op school. We vinden het belangrijk om open te communiceren met elkaar. Iedereen draagt zorg voor iedereen: directie, leerkrachten, leerlingen en ouders. Maar ook de medewerkers achter de schermen verliezen we hierbij niet uit het oog: onze kinderverzorgster, de vrijwilligers, de secretaresses, de onderhoudsmedewerkers en onze kok. We staan steeds paraat voor elkaar! Iedereen kan ook met zijn zorgen bij mij terecht.

Structuur

We bieden de kinderen structuur aan in een krachtige, vernieuwende leeromgeving.

Geduld

Er heerst een positief en veilig leerklimaat waar kinderen fouten mogen maken en telkens nieuwe kansen krijgen. Zo stemmen we ons, met veel geduld, af op de mogelijkheden van elk kind opdat ze leren en groeien in hun eigen persoonlijkheid.